dimarts, 17 de juliol del 2007

Jo també tinc un blog

Ultimament s'ha posat de moda això de tenir blogs, i com que io sempre mai considerat un seguidor de les masses i tohtom ni te, pos jo també ni vui tindre un que això d'opinar i criticar sempre esta bé.
Així que he decidit obrir un blog, degut bàsicament a la poca feina que tinc este estiu i l'avorriment m'està matant xD. Encara no tinc pensat de que pot tractar, perquè mai he fet cap cosa d'estes, però pel que he vist la gent va parlant de tot, aixi que intentarè anar variant els temes durant les 2 primeres semanes, desprès suposo que ja m'haure cansat d'escriure i nire a perdre el temps amb un altra cosa.
No espero queu el llegixo massa gent, en que ho faigon els 4 coneguts que tinc ia men sobre, sempre i quan dixon algun comentari clar. Pos res més, vai a veure si puc fica alguna entrada abans de dinar... venga salut!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Fas la pena home xDD Nomenó, ja està bé, un bloc més en lo que perdre lo temps este estiu que podriem aprofitar en fer coses interessants, però que no utilitzem per a res de bo xD.

Anònim ha dit...

ke passa neeeeen!, estaré atent al blog, nos vemos po la red!

genís bagés

Unknown ha dit...

Woooo impresionant, cullera amb un blog d'aquests jajaja! "em considero seguidor de les masses!" jaajajaja estàs sonat... però ja està bé que l'hagis fet, ja que no tens res a fer, ni estudiar pel setembre, ni currar... anda que vaya vidorra t'estàs fotent cabró! jajaja ! buenu ja he deixat la meva PRIMERA petjada per aquí, aleee un petoo!

Anònim ha dit...

Acabo de llibre va marcar el seu bloc a Digg i Technorati. M'agrada llegir els teus comentaris.